1000 TL Üzeri Alışverişlerde Ücretsiz Kargo ve Türkiye'nin Her Yerine 59,90₺
4 saat 23 dakika 32 saniye içinde sipariş verirseniz bugün kargoda! (Haftasonu hariç)
Clementoni Coding Lab 64442 Robomaker Start Eğitici Robotbilim Laboratuvarı
Clementoni Coding Lab 64442 Robomaker Start Eğitici Robotbilim Laboratuvarı
Clementoni Coding Lab 64442 Robomaker Start Eğitici Robotbilim Laboratuvarı
Clementoni Coding Lab 64442 Robomaker Start Eğitici Robotbilim Laboratuvarı
Clementoni Coding Lab 64442 Robomaker Start Eğitici Robotbilim Laboratuvarı

Clementoni Coding Lab 64442 Robomaker Start Eğitici Robotbilim Laboratuvarı (2309080001)

0,00
Marka : Clementoni
Fiyat : 1.989,00 ₺(KDV Dahil)
Stok Miktarı : 0

Clementoni Coding Lab 64442 Robomaker Start Eğitici Robotbilim Laboratuvarı

Robomaker -Robotik keşif için bir set!
Çocukların mekanik, robotik ve kodlamanın tüm sırlarını keşfetmelerine ve iyi birer programcı olmalarına yardımcı olmak için bilimsel bir oyun! 200'den fazla bileşen, kızılötesi ve dokunmatik sensörler, hoparlör, led ışıklar, merkezi bir modül ve elektrik motorları ile, artan zorluk seviyelerine sahip üç farklı model oluşturulabilir. Ücretsiz Clementoni uygulamasıyla, eylemleri gerçekleştirmek için programlanabilir veya çocuklar sunulan birçok farklı etkinlikle eğlenebilir.

Kodlama ve blok tabanlı programlamayı mümkün olan en basit şekilde öğretmek için 4 farklı oyun modu mevcuttur. Bir teori kılavuzu kutuya dahil edilmiştir ve çok daha fazla bilgiden yararlanmak, daha fazla aktivitenin tadını çıkarmak için Clementoni web sitesinden üç montaj kılavuzu indirilebilir.

STEM (bilim, teknoloji, mühendislik ve matematik) metodolojisinden esinlenilen bu oyun, el becerileri, zeka ve yaratıcılığı geliştirmeye yardımcı olur.

İtalya'da üretilmiştir.

Robotların montajı ve programlanması için bir laboratuvar
Blok tabanlı programlama ve KODLAMA ilkelerini öğrenmek için uygulama ile tüm robotlar tablet veya akıllı telefon aracılığıyla programlanabilir. Uygulama 4 oyun moduna sahiptir:

-MONTAJ: 3 robottan birini seçin ve 3 boyutlu olarak oluşturun; -EĞİTİM: Artan zorluk seviyelerine sahip 6 aşamalı etkinliklerle blok tabanlı programlamanın temel kavramlarını öğrenin. Çocuktan belirli komut dizileri oluşturması istenecektir.

-PROGRAMLAMA: Herhangi bir şekle sahip bir robot oluşturmak ve programlamak için özel olarak tasarlanmış bir alan; -KONTROL: Tüm robotları gerçek zamanlı olarak kontrol etmek için - hem set olanlar hem de çocuk tarafından tasarlananlar.

Robotların montajı ve programlanması için bir laboratuvar

Çevrimdışı oyun modu
Manuel modu, robot açıkken ve devre kartı Bluetooth ile uygulamaya bağlı olmadığında otomatik olarak etkinleşir.

Bu modda, robot merkezi modül üzerinden istenen komut dizisini ayarlayarak programlanabilir.

Model X1 - Drawer
İlk robot modeli X1-Drawer'ı monte ettikten sonra, çocuklar keçeli kalemle muhteşem çizimler oluşturmak veya kutuları tutmak için oynayacak şekilde programlayabilecekler.

Elektrik motorları, eller ve kalem tutucu ile donatılmış olarak, çocukların blok tabanlı programlama sistemini eğlenceli bir şekilde anlama yolunda ilk adımlarını atmalarını sağlayacaktır. Robot programı bloetooth üzerinden alır ve diziyi yürütmeye başlar.

Model X2 - Elevator
X2-Elevator modeli, X1 modelinden daha karmaşıktır ve iki programlama etkinliği içerir: El sıkışmak, nesneleri kaldırmak ve taşımak. İlk etkinliğin amacı robotun el sıkışmasını sağlamaktır; çocuk bir dizi komut oluşturmak zorundadır ve eğer dizi doğruysa elini robota uzatır uzatmaz, Elevator robot karşılık verecektir. İkinci etkinliğe gelince, robot, kızılötesi sensörü aracılığıyla bir nesnenin varlığını algılayacak, daha sonra onu kaldıracak ve komutlarınıza göre hareket ettirecektir.

Model X3 - Analyzer
X3-Analyzer modeli programlamak için en zor olanıdır ve ele alınacak faaliyetler şunlardır: Nesneleri masanın dışına itmek ve bitiş çizgisini geçmek. İlk durumda, masaya yerleştirildikten ve programlandıktan sonra, masayı tanıyabilen ve nesneyi düşmeden itebilen aşağı dönük bir sensör kullanır. İkinci aktivite için, çocuklar set içinde bulunan oyun alanına ihtiyaç duyacaktır. Oyun alanı, bir rota ile işaretlenir ve bu aktivitenin amacı, robotu oyun alanını analiz edecek ve bitiş çizgisini geçene kadar rotayı takip edecek şekilde programlamaktır.


Uyumluluk gereksinimleri
Bu set, yalnızca belirli cihazlarla uyumlu olan enerji tasarruflu bir Bluetooth (BLE = Bluetooth Düşük Enerji) ile donatılmıştır.

Uygulamanın yükleneceği tablet veya akıllı telefon BLE ile donatılmış olmalı ve aşağıdaki kategorilerden birine ait olmalıdır:

Apple: iOS 8 yazılımı (veya üstü sürümleri) olan aşağıdaki tüm cihazlar: iPhone 5 veya üzeri, iPad 3 veya üzeri, iPad Air 1 veya üzeri, iPad mini 2 veya üzeri, iPod touch 5. veya üzeri modeller.

Android: BLE, Android 4.4 yazılımı (veya sonraki sürümleri) ve minimum 1 GB RAM ile donatılmış tüm cihazlar.

Amazon: Fire OS 5 işletim sistemi (veya sonraki sürümleri) bulunan tüm Kindle Fire cihazları.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Uyarısı

Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Gizlilik ve Çerez Politikası
sayfamızdan erişebilirsiniz.