{{ UrunDetayModel.productName }}

CUBETTO: Çocuklar için Ahşap Robotik Kodlama Seti (CUBETTO-1)

Marka : PRİMO
Fiyat : 990,00 TL(KDV Dahil)
* 176,14 TL 'den başlayan taksitlerle
{{ 'UrunDetay_AsortiSatisAciklama' | translate }}
{{ asortiItem.variantDefinition }}
:
{{ ProductDetailModel.salesUnit }}
Telefonla Sipariş

ADET

Artır Azalt
Tavsiye Et

{{ 'UrunDetay_SiziBekleyenFirsatlar' | translate }}

 

Nasıl Çalışır?


 

green İleri yellow Sol red Sağ blue Fonksiyon  Geri  Reddetme  Rastgele blokları ile kontrol tahtası üzerinde programınızı oluşturun ve mavi butona basınız.


Cubetto bu hareketleri sırayla yapacaktır.

Cubetto 3 yaş ve üzerindeki çocuklara programlama ve kodlama mantığını öğretmek için tasarlanmış sevimli ahşap bir robot setidir.

Ekran olmadan ve kurulum gerektirmeden kullanma kolaylığı sağlar.

 

Çocuklar okuma-yazma bilmeden kolaylıkla kodlamaya başlayabilir.

 

Cubetto oyun setinin kullanımı kolaydır. Öğretmenlerin programlama bilmesini gerektirmez.

 

Programlama

Cubetto çocukların temel programlama kavramlarını öğrenmeleri için harika bir araçtır.

 

Algoritmalar

Belirli bir programı oluşturmak için tasarlanan yollardır. Bloklar program yazmak için

gereken komutları temsil ederek onları somutlaştırır.

 

Sıra (queue)

Programlardaki komutlar belirli bir sırayı takip eder. Cubetto’nun panelinde de

blokları sıra ile dizmek gerekmektedir.

 

Ayıklama (debugging)

Hata ayıklama işlemidir. Panel üzerinde blokları söküp, tekrar yerleştirerek hatalı işlem

düzeltilebilir.

 

Yineleme (recursions)

Rutin bir işlemi program içine yerleştirmektir. Cubetto panelinde mavi bloklara

tekrarlanan bir fonksiyonu yerleştirerek tek blokla birden fazla hareket mümkündür.

 

Diğer Öğrenme Alanları

 

Matematik

Çocuklar blokları bir sıra dahilinde çıkarıp toplarlar ve dört işlemi kullanarak programlama yaparlar.

Mesafe ve konum hesaplaması yaparlar.

 

Sosyal ve duygusal gelişim

Çocuklar açık uçlu oyun yoluyla özgüven kazanırlar. Oyun onları takım olmaya ve birlikte

çalışmaya yüreklendirir.

 

Mantıksal akıl yürütme

Mesafeleri, şekilleri ve değişik konumları tartışarak karşılaştıkları problemlere çözüm üretirler.

 

İletişim becerileri

Cubetto’yu programlamak için mevcut hikayeleri dikkatle dinler, sorular sorarak anlamaya

çalışırlar. Çocuklar sonrasında kendi hikaye kurgularını oluşturup paylaşırlar.

 

Yaratıcı problem çözme

Çocuklar verilen hedefe farklı yollardan ulaşarak, problemler karşısında kendi özgün çözüm

yollarını oluştururlar.

 

Fiziksel gelişim

Robotu konumlandırırken ve blokları panele yerleştirirken, farklı motor becerileri sergilerler.